Lekrymden med Carina och Casper!

Efter Fenix´s sovstund och lunch åkte vi in till lekrymden och träffade Carina och Casper. Pojkarna busade som bara den och nu var även den nya delen öppnad som Fenix inte hade sett ännu. Casper hade varit där en gång förut och sett det nya! Dem åkte kana och klättrade runt som små apor och vi mammor hade fullt upp att ta oss igenom tunnlarna och dem trånga utrymmena för att jänga med pojkarna.
Efter en timme ungefär tog vi en pause och pojkarna fick lite vätska, mariekex samt kräm! Det var behövligt efter allt spring. Med lite påfyllning i magarna satte dem fart igen men nu höll dem sig ganska bra på ett och samma ställe med vissa rymningsförsök, jag och Carina hann i alla fall slå oss ner i en soffan och prata en stund! Trevligt eftersom vi inte setts på så länge, hoppas det blir ändring på det nu! Är lite svårt att hinna med allt man vill när man ska jobba oxå!
Efter 2½ timmas lek så skildes vi åt och Fenix och jag gick in en snabbis på Ö&B innan vi åkte hem.
Till middag vart det spagetti och köttfärssås. Daniel vart sen idag så jag badadde Fenix och la honom innan Daniel kom hem, han var en trött liten kille somsomnade väldigt snabbt!
Tack Carina och Casper för en supertrevlig stund!

Jag och min älskling

Konstnären

Rallykalle


Casper kryper in och Fenix kryper ur

Pojkarna leker i huset

Nu var äntligen den nya delen öppnad!

Kikar ut!

Casper har nog roligt åt sin mamma!

Carina och Casper

I hoppborgen

Upp för trappen

Vad är det här?

Haha, världens konstigaste pose!

In i tunneln som först var lite otäck men sedan gick hur bra som helst att ta sig igenom

Utforskar

Vad händer där borta?

Nu är jag högst upp!

Vilse? Nej då, vi hittade ut tillslut

Går över bron

Nästa tunnel

Så duktig

Klätterapa

Hej och gå!

Carina och Casper har mysstund

Här ska det åkas

Söta Casper kunde åka helt själv!

Småpojkarna

Åkdags igen

Wiiiie!

Det här var kul!

Lite påfyllning i magarna

Casper tyckte om kräm!

Leker i lilla köket

Blanda, blanda!

Casper med vagnen

Fenix tar en flygtur

Leker med bilarna

Sötnos!

Tar dockan på en sväng!


Kommentarer
Carina

Tack själva de var kul och trevlig men som sakt hoppas vi kan göra om de innan magen blir för stor så du kan sprina där inne du med i laburinter och hinderbanor =)

2011-01-11 @ 20:12:58
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina

Tack själva de var kul och trevlig men som sakt hoppas vi kan göra om de innan magen blir för stor så du kan sprina där inne du med i laburinter och hinderbanor =)

2011-01-11 @ 20:13:04
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0