Nyårsafton

I går kväll kom Marie-Louise och Mikael över och åt middag. Det vart räkcocktail till förrätt, grillat till varmrätt och jordgubbar med glass och maränger till efterrätt. Det vart en väldigt lugn nyårsafton, skönt säger jag som är konstant trött nu för tiden!
Vid halv åtta gick vi ut en sväng och tittade på lite fyrverkerier som Mikael tände. Efter det somnade Fenixen som en stock!
Jag och Daniel mös en stund framför tv:n och klockan kvart i elva gav jag upp, då orkade jag inte hålla ögonen öppna utan gick och la mig, skönt! Vaknade utvilad till ett nytt år i morse. Vi startade morgonen i sängen tittandes på herkules. Fenix mös självklart med oss!  

Puss pappa!

Nu har jag brottat ner dig!

Lekstund med pappa

Leker med sin flygplats

Pappas skor!

Såm duktig kille som kan kan på sig pappas flipflops!

Dem satt inte riktigt kvar på fötterna, dem var nog lite för stora

Grillmästaren

Färdigdukat

Middag

Räkcocktail till förrätt

Middag!

Jordgubbar, glass och maränger!

Det här var smaskigt!

Glass!

Bara lite kladdig

Slicka skålen är ett måste

En nybadad pyjamasklädd kille visar farmor sin flygplats

Hihi, vattenkammad

Bus med farbror Mikael

Pratar i telefon

Ute och tittar på raketer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0