Tisdag

Imorse när Fenixen vaknade så fick han hoppa ner i våran säng. Vi låg och mös i en timme innan vi gick upp och klädde på oss och åt frukost. Det är så mysigt att ha honom i våran säng! Sedan igår eftermiddag är Fenix feberfri, så skönt! Nu är han sitt vanliga glada jag igen men han är lite trött fortfarande. Vi har ganska precis kommit hem från norrtälje där vi har storhandlat. När vi kom hem packade vi upp varorna och efter det fick Fenix gå och lägga sig och vila middag en stund. Han sover nu sött i sin säng.
Daniel ska hjälpa Jeppe att köra ett flyttlass innan han kommer hem idag och när han kommer hem ska jag åka iväg, hihi! Vi ses nog bara i dörren! Jag ska köra ut mamma till landet, pappa är hos farmor och kan inte göra det. Mamma ska vara ledig onsdag och torsdag och pappa på fredag så Embla ska få vara hos dem frå noch med i dag till på söndag, härligt för henne! Imorgon ska Fenix till dagis. Jag lämnar honom vid halv elva och sen jobbar Daniel kort dag så det blir nog inte så många timmar på dagis. Jag börjar jobba i morgon igen efter tre och en halv veckas semster samt två vab dagar. Börjar med APT-möte imorgon.

Kikar ut genom fönstret när mamma matar fåglarna

Vantar måste man ha om man ska ut

Nu ska vi se, var det så här man tog på dem?

Redo för morgonpromenad med Embla

Gullunge!


Kommentarer
carina

skulle väl kunna gå bra. vet att jag jobbar den 13;e

men annars e jag nog ledig

2011-01-06 @ 11:57:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0