Lycklig!

Ännu en mysmorgon i sängen, Fenix har legat på min arm och myst och jag har pillat honom i håret medan den lilla bebisen i magen har sprattlat runt, hur mysigt som helst, jag är så himla lycklig! Igår fick Daniel känna på den lillas sparkar oxå, roligt för honom att börja kunna känna av bebisen oxå! Är nog en liten livlig sak där inne precis som sin storebror!
Idag ska Fenix till dagis vid halv elva och sedan ska jag hem och äta lunch innan det är dags att åka till jobbet. Vi ska nu ta och äta lite frukost, eller Fenix har redan ätit välling men en liten smörgås brukar han alltid vilja ha medan jag äter. Sedan ska vi ta en promenad med Embla. Lite mer mys och lek hinner vi nog med innan det är dags för dagis!

Gott med välling

Mammas älskade!

Bekvämt?

Fenix fem månader gammal, alltid lika glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0