Jobb

Har rast just nu och när den är över har jag två timmar kvar på denna arbetsdag. Efter jobbet ska jag åka ut till mamma och pappa på landet och hämta Embla som har varit där sedan i tisdags och efter det blir det vidare hem och pussa på min lilla buspojke.
Imorgon är det jobba igen men bara till klockan två och sedan är jag ledig tisdag och onsdag! Vi får se vad jag och Fenix ska hitta på för kul då!
Nu ska jag lägga mig här på soffan och känna på små bebissparkar!

Mammas underbara kille 4 månader gammal!


Kommentarer
Anonym

tisdag gör vi inget. casper ska vara på dagis men de är ju inget måste =)

han ska vara där så jimmy får sova... men om vi ska hitta på något så behöver han inte vara där alls.

så lekrymnden eller badhuset eller har du något annat föslag?

2011-01-09 @ 18:56:12
Anonym

Halv 2 tror jag blir bra då har väl Casper hunnit sova om man har tur =)

men halv 2 utanför Ö&B?

2011-01-10 @ 11:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0