Jeppes födelsedag

Klockan fem var vi på G idag. Jeppe fyller 35 och det skulle firas. Det var mycket folk, roligt! Vi satt brevid Micke och Mia som ska ha barn i mars, en liten Ronja ska det bli.
Jag åt oxfilé och Daniel åt fläskfilé, Fenmix fick lite köttbullar och lite frukt. Han sov ju i tre timmar innan vi åkte dit så han var lagom pigg, efter maten hade han bra mycket spring i sina små ben så vi åkte hem. Skönt med tisdigt kväll. Fenix är fortfarande ganska så pigg men han får nog lägga sig snart. Jag och Daniel ska kolla på solsidan vid åtta, det är så himla roligt!
Grattis igen Jeppe!

Mammas gullunge på G

Russin och torkat äpple är gott

Mamma får smaka!

Pappa får oxå smaka men han tar hela handen

Pysslar med pappas mobil

Pappas förrätt ser god ut!

Allt folk!

Födelsedagsbarnet

Mammas vatten var gott

Mamma får en stor puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0