Film

Halv tre slutade jag idag, skönt! Åkte och hämtade upp Fenix på en gång då. Vi åkte hem och skulle mysa ner oss i soffan och titta på tv då jag är lite trött pga den här envisa förkylningen. Tv:n ville inte riktigt fungera eller rättare sagt kanalerna, Daniel får ordna det när han kommer hem . Vi satte då på Fenix´s film: Tre gånger Benny som han fick av mormor och morfar i julklapp. Den handlar om grisen Benny och hans kompisar och Fenix satt fastklistrad och tittade, skrattade och pekade, gullungen!
Vi ska snart börja med maten sen blir det nog sängen ganska tidigt ikväll, känner mig inte riktigt frisk! I morgon jobbar jag sista dagen för den här veckan, härligt, sedan väntar tre dagar ledigt!

väldigt koncentrera på filmen

Så spännande!

Titta!


Är det en komedi han tittar på eller?





Kommentarer
carina

vist är de kul att vara sjuk =)

2011-01-27 @ 08:49:59
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0