Fika

Fenix hade varit en liten soltråle som vanligt på dagis idag, han satt och åt mellis när jag kom men ville gärna följa med hem! Jag fick en jättekram när jag kom! Vi åkte hem och myste ner oss i soffan en stund, Fenix var rätt slut efter dagis. Han har ju bara varit där två dagar under en månad och då brukar han bli trött när allt är som nytt igen. 
Vid fyra-tiden kom Marie-Louise och ville låna Embla, dem skulle gå en promenad, Embla traskade glatt med! Embla följa med henne hem efter promenaden oxå och efter det att vi hade ätit middag gick vi upp till henne och fikade och hämtade Embla. Nu är vi hemma igen och Fenix sussar sött.

Fenix sprang till sitt lilla bord hemma hos farmor när det var fikadax!

Gott med mjölk

Han fick flytta till vårat bord sedan så han fick sällskap

Leker med leksakerna som farmor har hos sig

Spännande!

Sitter i sin stol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0