En lugn dag hemma

Fenix vaknade klockan sju imorse, helt okej! Han sov ju tre timmar på förmidddagen i går och sedan somnade han som en
stock klockan sju på kvällen så man kan säga att han sover bra!
Han är fortfarande lite snorig och rosslig på morgonen men pigg som vanligt. Det var skönt att jag hade ledigt idag så man slapp besluta om man skulle vabba eller ej! 
På morgonen mös vi i sängen och tittade lite på film sedan vart det frukost och morgonpromenad med Embla, väl inne igen vart det bus en stund och sedan fick lilleman vila en stund, 2½ timme exakt.
Efter lunchen gick vi ut en stund, vi gick och hämtade posten samt provgungade lite baksidan, snön har smält bort lite så man kan ta sig fram till gungställningen nu. Lilleman tyckte det var jätteroligt. Tyvärr är det ju så halt överallt men han tog sig gungställningen och brevlådan i alla fall.
På eftermiddagen åkte vi in till norrtälje en sväng och hämtade upp min nya telefon som kommit! Beställde den igår så det gick verkligen fort! Nu ligger den på laddning så imorgon kan man börja leka med den!
Fenixen sover nu och det är dags för mig och Embla att traska iväg på en promenad i halkan! 

Lekstund

Vad finns här i?

Så glad!

Fruktstund


Gott med mandarin!

På väg till brevlådan

Världens sötaste brevbärare

Bestämda steg mot gungorna


Första gungningen för i år

Det här var skoj!

Titta där mamma!

På väg mot verandan

Lilla nyfikna killen!

Hittat Cecilias leksakshund som hon lämnat på våran veranda


Nya telefonen HTC desire HD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0