Ännu en mysmorgon

Mysmorgon i sängen är en vana nu när man är ledig! Man får passa på när man kan. Imorgon jobaar jag kväll så då kan vi oxå mysa på morgonen. Fredag blir det tyvärr inget morgonmys då Fenix ska till dagis och jag till jobbet på morgonen men sen kommer ju helgen!
Vi började med lite frukost och sedan en långpromenad med Embla, det är plusgrader och det är ju skönt men det är grått och trist. När vi kom tillbaka bäddade vi rent våra sängar, Fenix´s oxå. Tvättmaskinen är igång så det är ungefär som vanligt här hemma. Snart ska vi ta en fruktstund och sedan är det vilodags för Fenix. När han vaknar ska vi in till norrtälje och äta lunch med Fenix´s gudmor Carro, det ska bli jättemysigt!

Mammas älskling

Hur söt får man vara egentligen

Fenix är upp över öronen förälskad i sin pulka!

Skönt att vara ute en stund


Hittsde en gammal bild på våran guldklimp, tänk att han alltid är så här glad, vårat lilla lyckotroll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0