Vecka 22

Tiden rinner i väg och idag är vi i vecka 22. Allt är fortfarande så himla bra, jag är så bortskämd med mina graviditeter verkar det som. Jag mår hur bra som helst, ingen värk eller så och det går jättebra att jobba. Det enda jag känner är lite stelhet i bäckenet när jag rört mig mycket och sedan suttit och vilat en stund och ställer mig upp igen. Det lilla illamåendet som jag hade fram till vecka 13 ungefär var ju inte mycket att prata om, jag kräktes ju aldrig och äta kunde jag göra hela tiden. Det gick hur bra som helst att jobba och så för som sagt illamåendet var inte speciellt intensivt. Sedan från och med vecka 13 så försvann illamåendet helt! Kissnödig är jag dock hela tiden men det var jag med Fenix oxå, dem verkar anv'nda min blåsa som huvudkudde!
Lilltjejen bufflar runt som bara den så fort jag sätter mig ner och tar en lugn stund, hon sparakar som bara den på sin pappa nu oxå!
Jag tror även att jag och Daniel har kommit överens om ett namn till tjejen oxå, vi är nöjda med det båda två men vi ska prata lite till innan vi bestämmer oss helt!
Nu har jag i alla fall snart gått upp fyra kilo, inte riktigt men nästan! Jippie, kilona verkar sätta fart nu, äntligen. Nu har jag bara några hekton kvar så är jag uppe i samma vikt som jag hade innan jag vart gravid med Fenix! Magen har växt jättemycket nu den senaste vecka känns det som men det är ju så det ska vara!

Vecka 22


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0