V. 23

Nu är vi i vecka 23. Hihi, magen växer så det knakar, så mysigt! Bara dwen senaste veckan har magen blivit jättestor!  Kan i sig fortfarande ha mina XS-arbetskläder men kanske bara i någon vecka till sedan får jag byta upp  mig till S! Har inte ökat något i vikt sedan förra veckan heller, det pendlar mellan 3-4 kg. Nu ska ju lilla tjejen ta och växa på sig i ganska rask takt så då kanske vikten ökar mer!
Allt är fortfarande hur bra som helst, jag mår prima! Lite ont och stel i fogarna när jag rör på mig väldigt mycket men absolut ingen fara, det hör liksom till och är nästan bara mysigt! Hungrig är jag dock hela tiden, det var jag i sig innan jag vart gravid oxå men nu är det extremt. Kan vakna hungrig på nätterna! Det gör i sig inget eftersom det verkar som om jag måste vräka i mig för att kuna öka något i vikt!
Lilltjejen sparkar högre och högre upp så livmodern växer i rask takt. När man lägger sig ner så ser man hur hela magen åker hit och dit nät hon sätter fart, hon är nog ett litet yrväder precis som Fenixen!
Om två veckor väntar ett besök på MVC, spännande! Ska li mysigt att få höra på det lilla hjärtat.

v.23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0