Sjuk men ändå på jobbet

I går när jag jobbade så började jag få lite ont i halsen, det vart värre under kvällen och på vägen hem började frysa, feber! Härligt! Har sovit dåligt i natt men i morse var febern borta. Jag åkte till jobbet där den dock kom tillbaka igen. Har nu tagit två alvedon och det känns bättre. Har haft ont i hela kroppen på morgonen och frossa. Hoppas att det är något som går över fort, jag vill verkligen inte vara sjuk. Nu är det mesta arbetet klart för dagen så nu får jag ta det lite lugnt tills jag slutar i alla fall! Har rast nu i en timme och sedan bara 45 minuter kvar att jobba.
Fenix vart lämnad på dagis idag vid halv elva då Daniel var ledig på förmiddagen, han ska hjälpa Cecilia att flytta. Efter det åker han till jobbet. Jag slutar halv tre och efter det åker jag och hämtar upp våran gullunge, hoppas han är lite lugn idag nu när jag inte mår så bra!
Något som är skönt i alla fall är att det är februari nu, kalla och mörka januari är avklarad!


Mammas busunge undersöker undersidan av vagnen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0