Älskade son!

Då kan man säga att jag och Fenix har tagit helg. Det är som fredag i dag då vi ska vara lediga i två dagar nu! Ska bli så skönt! Fenix har varit på dagis idag, jag slutade klockan två så halv tre hämtade jag upp honom. Dem hade varit ute på förmiddagen och Fenix hade halkat och skrapat sig lite i ansiktet, lilla plutten! Han hade blivit lite ledsen men det hade gått över fort!
När vi kom hem från dagis tog vi en liten frukt och mysstund i soffan, härligt!
När Daniel kom hem åt vi middag och sedan lekte med med Fenix i hans rum! Rutschkanan är populärast för tillfället. Nu åker han på mage. Han var så himla söt nu på kvällen, han klättrade upp i kanan och så vinkade han till mig och Daniel som satt och tittade på och sa Hej hej! Sen gav han sig iväg ner för kanan på magen och när han kom ner satte han sig upp och klappade händerna och ville även att vi skulle klappa händerna åt honom och självklart fick han applåder! Mellan åken kom han förbi mig och Daniel oxå och så fick vi en varsin puss, hur söt som helst! Oj ,vad älskar våran underbara son!
Nu sover lilla hjärtat och jag och Daniel ska mysa ner oss i soffan!


Blöta tandborsten

Borstar tänderna!

Pussar på sin lilla syster!

Trollunge!

Nu ska det åkas!

Wiiiie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0