Mysfredag med familjen

I går åkte min fina familj in till norrtälje på eftermiddagen. Vi åt lunch på G vilket var hur gott som helst! Efter lunchen gick vi till babyproffsen och kikade lite vagnar igen. Vi har inte bestämt oss vad vi ska ha ännu, blir nog lite fler svängar och titta på vagnar innan vi bestämmer oss. Vi gick sedan till House of Pain där Cribbe skulle tatuera Daniel. Fenix ritade och sopade golvet där, en liten hjälpreda! Det var meningen att jag och Fenix skulle gå på stan en stund medans dem höll på med Daniels ben men när jag och Fenix kom ut så spöregnade det så då hämtade vi bilen istället och åkte till morfar. Mormor hade inte kommit hem från jobbet ännu.
Vi fick lite fika där och så lämnade vi Embla, hon ska få vara hos dem i helgen då jag jobbar.
När vi fikat klart så var Daniel oxå klar så vi tog bilen ner på stan igen och mötte upp Daniel och gick i lite affärer. Fenix fick en tröja och ett par byxor och sedan köpte vi 3 små plagg till lilltjejen oxå! Så himla sött! Tänk att dem är så små, man glömmer nästan bort det! Varken jag eller Daniel är speciellt förtjusta i rösa men man märker att det inte går att undvika den färgen när man ska handla tjejkläder. Nästan allt är rosa. Sen är ju den där jäkla Hello Kitty katten på varenda plagg och en sån katt kommer inte in i detta hem! Måste den vara på alla plagg!
Idag jobbar jag kväll så snart ska vi in till norrtälje och handla lite innan det är dags för mig att ge mig av till jobbet!

Hjälper till med städningen

Så duktig!

Min kycklingsallad

Gott med bröd

Älsklingen fick mitt vitlöksbröd

Hjälper till med skisserna på House of Pain

Städar av lite hos Cribbe

Får russin av pappa

Slappar hos pappa en stund, snart är det tatueringsdax

Titta in i kameran morfar!

Morfars dricksflaska

Gott!

Morfar bköd på pepparkaka!

Sitter hos mamma en kort stund

Fenix´s nya tröja och byxor, lite mörk bild dock

Lilltjejens kläder








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0