En mysig söndag!

Idag vid tolv kom Carro och hennes tjejer hit. Fenix sov när tjejerna kom hit men vilket leende han hade på sina läppar när han vaknade och såg att dem var här! Vi hade gjort grillspett med olika saker på och Daniel gick ut i kylan och grillade. Till det grillade vart det rotsaker i ugn och lite olika såser.
Tjejerna hade med sig pennor och papper och satt och målade, Fenix anslöt självklart till samlingen och hjälpte till med måleriet. Han är så himla förtjust i tjejerna! Efter den trevliga lunchen gick vi upp till huset där Cecilia bott, Carro och tjejerna kommer eventuellt att hyra det huset så dem ville se hur det såg ut. Vi får se hur saker och ting blir men det skulle vara väldigt mysigt att ha dem som grannar!
Tjejerna skulle vara på dans klockan fyra så vi fick skiljas åt, dem åkte hem och jag, Daniel och Fenix hamnade hos farmor och farfar där vi skulle äta middag. Fenix målade lite och sedan hjälpte han till med maten. 
Efter middagen åkte jag in till norrtälje och hämtade upp Embla. När jag kom hem igen så hade Daniel lagt Fenix, han var trött efter dagens alla händelser. 
Snart är det dags för solsidan, ska bli skönt att lägga sig på soffan en stund.
 
Pysslar lite i soffan


Sitter i soffan med Nea


Hänger med tjejerna

Måste sitta på samma stol som Lova

Mysigt!

Äter apelsin hos farmor och farfar

Hjälper farmor med maten

Lilla kocken

Så duktig

Tvättar händerna före maten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0