En underbar dag i Stockholm

Daniel släppte av mig vid slussen så tog jag tunnelbanan därifrån till centralen där jag träffade upp underbara Carina! Som vanligt var vi båda hungriga så vi började nästan med att fika med en gång, hihi! Vi är riktiga matvrak även om det inte syns! Det vart världens största kärleksmums och nypressad apelsinjuice och självklart en massa prat! Efter det gick vi på stan en stund och kikade i affärer, det vart två gravidlinnen, en kofta, två diadem och en fotsalva för min del.
Kvart i sex mötte vi upp Elin på medborgarplatsen och så gick vi till Mamas och Tapas där vi åt en riktig god middag, vi tog in massa smårätter och delade lite hur som helst, självklart vart det chokladtårta till efterrätt! Det var en supertrevlig dag och så roligt att träffa mina tjejer igen!
Jag tog bussen till norrtälje och sedan körde jag hem Marie-Louise och Göstas bil som dem lämnat i norrtälje då vi åkte med våran bil till stockholm.  
Daniel tog med sig system kameran till kalaset så jag fick ta den andra, därav dem dåliga bilderna!

Haha, koncentrerad???

Min fina lilla älskling

Fina Carina och Elin

Massa mat!

Vad ska man börja med?

Smaskigt!

Hihi, kameran är då inte speciellt bra, nej vi är inte fulla utan bara allmänt rödögda!


Kommentarer
carina

ser ut som en bra dag =)

2011-02-14 @ 12:21:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0