Shopping och lunch

Vid nio-tiden i morse klarnade det upp och solen tittade fram. Jag och Fenix gjorde oss då i ordning och åkte in till norrtälje. Vi handla två pyjamaser och en skjorta till Fenix. En klänning, en body och strumpor till lilltjejen fick det oxå bli! Jag handlade en mascara och en eyeliner, på något vis är det mycket roligare att handla till barnen än sig själv.
Daniel ringde vid halv elva, då skulle han och Marie-Louise mötas upp på flygfyren och äta lunch på flygfyren vid elva så då anslöt sig jag och Fenix oxå. Det är så mysigt att få träffa stora älsklingen och krama och pussa på honom lite mitt på dan oxå! Det är ju väldigt sällan han jobbar i norrtälje så man får passa på!
Fenix somnade i bilen på vägen hem och vaknade inte när jag klädde av honom och stoppade ner honom i sin säng.
När ahn vaknade vart det lite mellis och sedan gick vi ut i solen en stund, det vart en liten pulkatur och Fenix fick pyssla lite med det han själv ville!
När vi sedan kom in igen så bäddade vi rent sängarna och plockade ihop lite. Tvättmaskinen fick gå ett par gånger oxå! Sedan vart det lite lek inne på Fenixens rum! När Daniel kom hem vart det middag. Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan blir det en promenad med Embla. Fenix ska väl få hoppa i säng snart, han börjar bli lite trött!
J
Fåglarna är nöjda med att bli matade i blåsten

Titta, fåglar!

Lilla hjärtat!

Bästa stället, i leksakslådan!

Mysstund

Puss!

Lunch på flygfyren

Måste fixa lite.....

.....så ja, bort med brödet! Korven är godast!


Fenix´s nya kläder






Lilltjejens nya kläder







Tittut!

Gullunge!

Myser i solstolen

Gräver lite

Åh, en pulka

Jag vill åka!

Nu vart det nog fel håll....

Så där ja!

Då går vi!

Busungen hjälper till att bädda rent

Så mysigt i dem gamla sängkläderna!

Leker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0