Möbelmontering

Då har det hunit bli söndag, helgerna går alldeles för fort! Daniel åkte in till norrtälje och handlade lite saker till avloppet här hemma och då passade jag och Fenix på att skruva ihop Fenixens nya möbelgrupp. Självklart har jag fått massvis av hjälp av lilleman. Han vill så gärna vara med och det får han självklart, fast det tar ju längre tid när han är i vägen hela tiden och ska ha samma verktyg som en annan. Nu är det i alla fall färdigt, Fenix har fått lite frukt och vilar nu middag. Daniel och Marie-Louise är inne på gymmet och tränar. Jag ska passa på att vila lite på soffan och mysa av alla bebissparkar jag får!

Packa upp

Alla delar ska upp

Nu vart det nog lite tokigt, stolen var inte riktigt klar

Så där ja!

Gullunge!

Hjälper till och skruvar lite

Så duktig

Är jag i vägen? Det kan jag aldrig tro!

Färdigt!

Här går det jättefint att sitta

Glad kille!


Kommentarer
carina

jag är inte säker men jag tror jag börjar jobba kl 1 på torsdag men ja innan dess så fall =)

Men nästa vecka så har jag inget jobb in planerat ÄN =)

2011-02-14 @ 18:06:08
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0