Lördagen

I går morse började jag jobba kvart i sju så jag satte mig i bilen vid tio över sex och startade bilfärden. Jag hann inte så långt innan temperaturen visade -30 grader! Det är ju inte klokt vad kallt det är. Det gjorde ont att andas på morgonen och jag satt med både vantar och mössa på i bilen, bilen hann knappt få upp värmen innan jag hunnit fram till jobbet!
Väl framme på jobbet så var det ju i alla fall varmt och skönt inne på jobbet.
När jag kom hem igen så vart det mys i soffan med mina älsklingar en stund och sedan ett bad för mig och Fenix innan vi gick upp till farmor och farfar och åt middag. Det var gott som vanligt och Fenix busade runt som vanligt och letade efter Issen (kissen). Han är så söt så! Daniel fick till slut tag i katten så Fenix fick klappa lite!
När vi kom hem igen så fick Fenix hoppa i säng och jag och Daniel tittade på Reef. En hajfilm som faktiskt var kanonbra tycker jag. Jag älskar ju hajar och här var det riktiga hajar med.
I morse vart det morgonmys i sängen. Daniel låg en stund och kände på lilla tjejen som sparkade som bara den sedan tittade vi på American dad medan Fenix satt och byggde med duplo mellan oss, gullungen!
Idag jobbar jag 12:15-21:15, trist men jobba måste man! I morgon är jag och Fenix lediga i alla fall!

Härlig morgontemperatur på väg till jobbet, det är ju inte klokt!


På väg till jobbet, ser så kallt ut!

Middag hos farmor och farfar

Glass är gott

Duplobygge på gång i våran säng nu på morgonen

Koncentrerad

Öppna dörren så jag kommer in till badkret någon gång då!

Kan man se busigare ut?

Äntligen får man ha lite kul i badkret!


Kommentarer
carina

vist är de kul när de är så kallt?

2011-02-21 @ 12:38:47
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0