Lite kalas!

I går efter middagen fick Fenix paket av mig och Daniel, han fick en borste, en kratta och speciella pennor som går jättelätt att torka av när han kladdat ner sig själv med dem. Han lekte en stund med sina saker och sedan kom farmor, farfar och farbror och fikade. Fenix fick ett paket med två av sina favorit glas i samt tandborstar vilket han oxå är galen i!
Glaset provdrack han ur till fikat och det gick alldeles utmärkt! Daniel , Mikael och Fenix busade sedan massor och Fenix somnade som en stock vid halv sju! Man blir trött av att fylla 1½år! 

Gott med gurka, eller urka som Fenix döpt om det till

Paketöppning

En kratta och en borste

I vår får han gå ut och kratta istället

Pennor är alltid lika kul

Början på ett mästerverk!

Mamma hjälper till och målar lite

Lika koncentrerade båda två


Puss mitt hjärta!

Myskille!

Paketöppning

Det går alldeles utmärkt att dricka ur nya glaset

Rån är oxå gott!


Mys i mammas knä

Nu börjar älsklingen bli lite trött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0