Lediga imorgon!

Då var denna arbetsdag oxå avklarad, härligt, jobbade bara till två idag! Jag har precis kommit hem med Fenix. Dem hade målat med fingerfärg på dagis idag, dem andra barnen hade inte velat målat i början utan bara suttit. När dem fick penslar så satte dem dock i gång. Fenix däremot han hade kladdat runt hej vilt med fingerfärgen, hihi! Han är inte rädd att kladda ner sig han inte! Det var färg lite här och där på hans kläder men vad gör det när han får ha så kul på dagis! Utanför dagis så hittade han en bandyklubba som var himla rolig, vi höll inte på att komma hem från dagis utan den klubban, vi får väl köpa en åt honom. Blivande bandyproffs?
Nu ska vi mysa hela eftermiddagen. Fenix leker just nu med sina bilar i vardagsrummet och gör tydliga och höga billjud till, så himla go kille! 
I morgon är vi lediga! Jag jobbar i sig hela helgen sen, inte så kul men då är jag ledig nästa tisdag och onsdag istället och som sagt imorgon har vi hela dagen ihop! 
Lilltjejen i magen buffar hårdare och hårdare, nu känner man henne väl även om man är i rörelse själv. Längtar efter henne samtidigt som det är mysigt att ha henne i magen! 

Dags att klä på sig och gå hem från dagis


Busunge!

Läser informationen som dagis har!

Jag ska inte gå hem, jag ska spela bandy!

Blivande bandyproffs?

Så glad!


Ännu gladare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0