Jobbhelgen över!

I går var vi och storhandlade innan jag åkte till jobbet. När jag kom hem från jobbet var det bara att hoppa i säng på en gång. Imorse började jag kvart i sju och sedan jobbade till kvart i fyra. Lång dag!
När jag slutat åkte jag till mamma och pappa på landet och hämtade Embla, vi åkte sedan in till norrtälje och handlade frimärken och postade min havandeskapsledighetsansökan.
Väl hemma så gick jag upp till Marie-Louise och Gösta. Daniel och Fenix var redan där. Marie-Louise och Gösta hade varit barnvakt medans Daniel hade varit i Ledinge och hämtat dynamit. Vi fick ost-och skinksås till middag och äppelkaka till efterrätt, smaskigt!
Imorgon ska jag jobba igen men bara till klockan två och sedan är jag ledig tisdag och onsdag, det ska bli skönt!
Snart ska jag stoppa Fenix i säng och efter det blir det en dusch och sedan mysa ner sig i soffan med älsklingen och lite godis och titta på solsidan.

Älsklingarna

Kollar i sin nya bok som han fick av oss igår

Roliga luckor!

Kommer det någon mat?

Jag tar lite senap under tiden då!

Pasta med skink- och ostsås

Spelar keyboard

Leker med farfar

Klappa Molly

Så mjuk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0