Fredagsmiddag!

I fredags slutade Daniel innan mig så han hämtade upp Fenix på dagis, jag åkte och handlade lite efter jobbet. Daniels familj kom över på middag vid halv sex. Det fick bli tacos som går att laga men ändå är väldigt gott. Till efterrätt vart det kladdkaka och glass!
Daniel var och köpte en ny tv här om dagen, en 60" tum, hur stor som helst! Han tyckte att vi behövede en sådan, hihi, grabbar alltså! Hur som helst så mös vi ner oss i soffan och tittade vi på My bloody valentine på denna gigantiska tv på kvällen när Daniels familj gått hem.

Tacos är gott!

Middag

Mjölk är gott

Man kan äta glass med händerna

Så tjusig!

Bus med farbror


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0