Fenix på 60-års kalas

I lördags åkte jag med Daniel och hans familj in till Stockholm, dem skulle på 60-års uppvaktning och jag skulle äntligen träffa Carina och Elin! Vi hade gjort upp ett datum för länge sedan och nu var den dagen äntligen här!
Daniel och Fenix hade haft det trevligt på kalaset. Fenix hade smaskat i sig mat och lekt med hund och bilar.
På vägen därifrån hade dem stannat på coop i arninge där Fenix fick en overall, jeans och en låda med duplo av farmor och farfar.
När dem kom hem hade Fenix velat gå och lägga sig nästa med en gång, söta lilla tröttmössan!

Vad har farmor för gott?

Jag ska nog smaka lite

Pasta!

Lite dricka!

Lånat en bil

Lite förfriskning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0