Dusch

Då var det tisdag och halva februari har passerat, skönt! Ett steg närmre våren! Det är fortfarande kallt ute men vi har gått en liten promenad med Embla och trotsat kylan ändå. Jag jobbar kväll idag vilket innebar morgonmys i sängen med våran ängel i morse! Det finns inget bättre!
Fenix hann med en dusch innan jag lämnade honom på dagis, han är verkligen duschtokig, han skulle kunna stå där hela dagen om han fick.
Nu är han i alla fall på dagis och jag saknar honom redan, han sover ikväll när jag kommer hem så jag får vänta tills i morgonbitti innan jag får pussa på honom igen.
Jag ska plocka undan lite här hemma och sedan äta lunch innan jag åker och jobbar.

Lycklig kille i duschen

Koncentrerad

Varmt och skönt vatten

Tvättsvamp måste man ha!

Golvet måste tydligen oxå tvättas

Gullunge!

Vårat allt!


Kommentarer
carina

tisdag och onsdag är jag inbokad på jobb men måndag och fredag SKA jag ha semester om inte min chef strullar änne mer!

lämnade pappret för 2 veckor sen men av någon anledning fick fel chef pappret och hon lämnade inte de till rätt chef så i går fick "rätt" chef pappret och hon sa bara " ja vi får se" tack så jäkla mycket.

Dom sitter bara med ett rum i mellan men ändå kunde inte den andra inte lämna pappret dit den skulle.

Jaja mina chefer strular alltid.

2011-02-16 @ 12:56:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0