BVC

I morse vaknade Fenix klockan sju, han hade då sovit 12½ timme, skönt för honom! Fenix fick välling i våran säng och jag åt frukost. Vi gjorde oss sedan i ordning och åkte till norrtälje och nya BVC eller kanske inte nya men dem har bytt lokaler. Vi var lite tidiga så Fenix fick busa runt med alla saker i väntrummet. Daniel kom precis i tid från jobbet  för att vara med på besöket. Han hade sin nio-rast då!
Fenix fick bygga lite med klossar och rita. Vi svarade på lite frågor om hur mycket han pratar och förstår och allt verkar vara i sin ordning.  Han vart mätt och vägd samt fick ett stick i armen. Han var så duktig så! Nu väger han 13,3 kg och är 85 cm lång. Han följer sin kurva perfekt dock är hans kurva en liten bit ovanför den normala men det har den varit sedan 2 månaders ålder, hihi! Våran stora lilla kille.  När vi kom hem vart det fruktstund och nu vilar han upp sig. När han vaknar ska vi tillbaka till norrtälje och träffa Daniel och handla lite.   

Spanar in väntrummet

Väntar på sin tur

Rolig häst som man kunde studsa fram på!

Det här var skoj!

Fruktstund hemma i soffan


Kommentarer
carina

Skönt att han har vait frisk så länge =)

de har casper nästan varit =)

får feber men de varar några tim sen är de över.



jag är så jäkla tröt på att cheferna bara kör över än och inte bryr sig om något än sig själva. Och kommunala facket låter dom komma undan med allt.

Sen så är detta ett mer friare jobb

2011-02-25 @ 15:33:02
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

så tina och jag ska bli arbetskollegor nu =)

2011-02-25 @ 15:36:24
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0