Busunge!

I går så bvart det massa bus på förmiddagen med Fenixen. Jag åkte iväg vid kvart i tolv för att jobba. När jag jobbat klart vi kvart över nio så åkte jag till mamma och pappa och hämtade upp Embla som varit där över helgen.
Fenix och Daniel hade varit ute en stund på eftermiddagen och Fenix hade skottat lite och efter ett tag hade han börjat rymma. Han skulle hem till farmor och farfar! Han gick dit med Daniel i släptåg och sedan hade han krypit upp för trappen där hemma och fram till dörren, hihi! Han hade charmat in sig på middag där så Daniel och Fenix vart kvar  på mat som sagt!
Nu ska vi snart ta en promenad med Embla, vi är ju lediga idag så vi kan bara ta det lugnt!

Vad gör du pappa?

Intressant!

Blir det inga fler bubblor nu?

Bus med pappa!









Sitter i leksakslådan

Kopplar ihop sina bilar!

Ja så här kan man ju oxå titta på tv

Våran gullunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0