Alla hjärtans dag!

I går var en vanlig jobbdag, när jag slutade åkte jag och hämtade Fenix på dagis, han hade haft det bra där! När vi kom hem var Daniel redan hem, vi gick in och då tog han Fenix på en gång och sa åt mig att gå och göra mig i ordning då han hade bokat bord på G till klockan fem, jag visste inte om någonting innan! Så roligt! Jag gick och bytte om och när jag var klar så kom farmor som skulle vara med Fenix under tiden. Daniel hann i ala fall få sin t-shirt från Carlings som jag köpt åt honom i present och Fenix fick en tröja och ett par vantar, han har så mycket leksaker så jag tyckte att kläder var mer nödvändigt! Lilla tjejen i magen fick en klönning även om, den var på rean så jag passade på. Den fanns visserligen bara i storlek 68 men den växer hon ju i så småningom.
Vi åkte in till G och åt en jättegod alla hjärtans dags meny, trerätters! Supergott och supermysigt var det! När vi hade ätit klart så gick vi till Hemma kväll och hyrde en film och Daniel handlade nästan 2 kg lösgodis, hihi, jaja då har vi ju godis ett tag framöver. Allt hade gått bra för farmor och Fenix, Fenix hade gått och pekat på sin vällingsflaska ganska så tidigt så han hade fått gått och lägga sig ganska tidigt! Skönt för honom!
Daniel och jag tittade på filmen och mös i soffan! Tack hjärtat för en superkväll! Älskar dig!
Min älskling!

Daniel tar såååå himla bra kort! hihi, ser lite frånvarande ut

Poppers

Entrocoté med rödvinssky, limesmör och potatisspett

Hjortron cheesecake

Puss mitt hjärta

Hihi, halva ansikten!

Filmmys i soffan!

Den "lilla" godisskålen

Tjejens klänning

Fenix tröja samt vantar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0