Kallhällsbesök

I går morse kom farmor hit med lite fina kläder till Corona, tack snälla!
Fenix och Corona lekte på morgonen i babygymmet, Fenix visade Corona sina bilar, han är så go med henne!
Vid ungefär 13 packade jag in barnen i bilen och åkte till Kallhäll. Båda barnen somnade som stockar i bilen. Vi hann fram till Kallhäll innan Daniel som åkte direkt från jobbet.
Det var så roligt att träffa Carina, Kimmo och lilla Elvira igen. Fenix och Elvira lekte med Elviras nya kök, Fenix delade även ut en hel del kramar, och Elvira delade ut en hel del pussar till Corona, så söta!
Fenix fick syn på ormen som dem har, " Tittta, en mask!" sa han , hihi! Ormen måste ha blivit förolämpad, hihi!
Det vart även en hel del tittande på fåglarna och fiskarna samt klappning av kanin!
Vi fick kanongod middag och Fenix åt massor!
Tack snälla rara ni för en trevlig dag!

Lek



Nya kläder







Trötta barn på väg till Kallhäll




Framme!

Puss!

Söta

Karatespark!



Hos Kimmo

Klappar kanin



Tittar på "masken"



Fiskar

Corona har somnat



Väntar på mat



Smask!


Carina och Kimmo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0