Lördag

I fredags var jag och slingade håret, när jag kom hem igeb gick vi upp till farmor och farfar och åt middag. I går tog jag och Fenix en morgonpromenad med Embla. när vi kom hem bakade vi kavring och mjuk pepparkaka. Vi åt lunch innan vi åkte till gräddö där Daniel skulle klippa sig. Jag och barnen handlade lite och sedan åkte vi till salongen och väntade på att Daniel skulle bli klar, Fenix fick en klubba där av Ingela.
När vi kom hem fortsatte baket med kokostoppar.
Anton, Jessika och lilla Vilma kom sedan på besök, dem hade med sig paket både till Fenix och Corona då dem missade dopet och födelsedagskalaset i somras. Fenix gjorde sig till och hämtade bilar till Vilma.
När dem gått så började jag baka lussebullar. Henkan dök sedan upp och hjälpte till att spackla i trappan. Han fick glögg och nybakade lussebullar.
Vi var lite slappa igår på matfronten så jag och Corona åkte i väg och hämtade pizza medans grabbarna spacklade klart. 
På kvällen vart det mys i soffan efter en riktig bakdag!


Fixar håret

Bus hos famor och farfar

Corona tar en powernap hos pappa

Majskrok är inte så dumt



På morgonpromenad med lilla hjärtat



Fröken nyfiken

Handlar



Väntar på att pappa ska bli klar med håret





Fenix ger Vilma bilar



Coronas doppresent

Fenix födelsedagspresent

Fenix spanar in Henkans jobb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0