Fredag

I dag har vi varit mest varit uppe hos farmor. Hon har varit så snäll och hjälpt till att sy in min klänning som var för stor. Nu sitter den inteså pösigt längre!
Vi vart bjudna på fika och lunch där. Fenix är kvar hos famor och bakar frallor och jag och Corona gick hem för stund sedan. Jag har precis lagt Corona för en sovstund, det blir perfekt det i och med att Daniel ska vara hemma med henne själv nu för klockan två ska jag slinga håret i norrtälje. Jag ska åka nu!

Corona i hårdträning med att sitta









Farmor och farfar kom förbi och fikade i går

Barnen fick fina presenter i går av farmor som varit i stockholm och handlat



Bus i sängen med pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0