Corona 6 månader

För 6 månader sedan kom vår prinsessa till världen och förgyllde våra liv. Hon var så älskad redan när hon låg i magen och den kärleken och förälskelsen växer bara större och större för var dag som går.
För varje månad, vecka, dag , timme, minut och sekund som passerar så blir hon bara mer och mer underbar och har tagit upp en stor del av mitt hjärta, precis som Fenix har, dem är två helt bedårande små änglar!
Det första dem gör på mornarna båda två är att ge mig världens största leende och man bara fullkomligt smälter, ett så varmt leende som kan få is att smälta 
Varje sekund som dem inte är hos mig så saknar jag dem och därför är morgonen den bästa stunden på dagen då jag äntligen efter en lång natt får krama om dem igen!
Det finns en kärlek som intill döden står oförändrad i alla öden och det är kärleken till sina barn!

Stort grattis till mammas underbara charmtroll, solstråle och ängel på din 6- månadersdag!


Underbara lilla varelse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0