Uppdatering fredag

I fredags kom Carina hit med jättefina blommor och fikade med mig, Corona och Fenix. Fenix och jag hade bakat och dekorerat muffins. Det vart mycket prat och sen ville Fenix att Carina skulle följa med honom in på hans rum och leka. Så vi förflyttade oss in till hans rum. Fenix var pratglad som vanilgt och babblade, och babblade med stackars Carina som måste ha blivit alldeles slut av allt babbel, hihi! Tack tjejen för en trevlig fika!
På eftermiddagen kom Lojke och Gunte hit och åt middag. Det vart paj och sedan muffins till efterätt då jag ville bli av med dem, jag och Daniel fikar ju inte speciellt mycket här hemma.
På kvällen öppnade vi alla adventskalendrar och bara tog det lugnt.


Muffins



Corona hälsar på Carina

Dem fina blommorna

Tjejmys



Fenix kalender med bilar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0