Torsdag

I går när jag lämnat Fenix på dagis så åkte jag hem och tog en promenad med Corona och Embla. Hon somnade i vagnen och jag passade på att städa av lite här hemma och slå in Fenixs 24 paket till hans kalender.
Daniel kom hem lite tidigare och vi åkte upp till farmor och farfar och lämnade Fenix och åkte sedan till norrtälje. Vi stannade på granngården och köpte hundmat och sedan på posten och hämtade ut ett paket med ljuslyktorna från inredningspartyt vi var på.
Vi åt sedan middag på Dejvan, mysigt! Efter middagen begav vi oss till Ditt vackra jag och deras VIP-kväll. Det serverades bubbel och tilltugg, jag fick fläderblomssaft, var lite avundsjuk på Daniel och hand bubbel men om några månader är det min tur!
Jag köpte puder eftersom mitt är på väg att ta slut. Dem hade arrangerat jättefint med massa olika erbjudande mm.
På hemvägen hämtade vi upp Fenix. När vi kom hem fick Fenix öppna sina adventskalendrar. Han har en med Cars, en chokladkalender samt en med paket som jag och Daniel fixat. Han har även jkalendrar från olika sportklubbar men dem förstår han sig inte på då det är lottnummer.


Fenix myser i soffan

Paketkalender

Gullpluttan

På Dejvan

Puss pappa!

Leker med en servett

På VIP-party

Pappa får bubbel

Nya ljuslyktan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0