Tisdag

I tisdags morse fick vi det tragiska beskedet att Daniels syster lämnat oss under natten. Daniel hade precis hunnit till jobbet när han fick beskedet och kom hem på en gång igen. Vi tände massa ljus här hemma och bara kramade om varandra länge. 
Jag hade en inplanerad träff hos Marie med klippning fika och massa prat och Daniel tyckte jag skulle åka dit i alla fall, han ville vara en stund för sig själv.  
Marie var snäll och klippte min lugg, hon klippte även Jenny. Det vart som vanligt massa prat och fika.
När vi var klara åkte jag och hämtade Fenix på dagis.
Vi hade bestämt sedan en tid tillbaka att Carro skulle komma på middag på kvällen, jag tyckte att vi kunde skjuta på det men Daniel ville att hon skulle komma för han behövde få lite annat att tänka på.
Det vart en trevlig middag med tacos. Fenix  vart glad och satt och byggde tågbana med Carro.

Hos Marie

Linnéa och Corona

Provar Linnéas gunga

Den var så skön att man somna

Jennys lilla valp

Fenix och Carro


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0