Stan

I morse efter att jag lämnat Fenix på dagis så kom farmor förbi en sväng, hon pratade om att hon behövde en klänning till begravningen. Eftersom jag och Corona redan planerat en tripp till norrtälje så följde farmor oxå med.
Hon hittade en klänning och jag hittade det jag behövde. Vi stannade en sväng på babtproffsen oxå och handlade 2 leksaker till Corona.
Klockan 12 mötte vi upp Daniel på Ett Glas där vi åt lunch, mysigt och jättegott!
På vägen hem hämtade vi upp Fenix på dagis, han fick mellis hemma innan han gick och vilade middag. Corona sover oxå fast i min famn.

Mammas gull på stan










Vart är Corona?

Tittut!

Spännande här under












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0