Söndag

I morse gick vi upp till Mikael som till Fenix stora förtjusning hade Emma och Vanessa på besök. Det är så roligt att se dem leka! Fenix pratar mycket om Vanessa och tycker att hon är en väldigt bra lekkamrat. Efter lekstunden gick vi till farmor och farfar och Daniel hjälpte till att ordna med en tröskel där hemma. Vi åt även våfflor till lunch där hemma men innan lunchen hann jag och Fenix åka till gräddö och handla.
På eftermiddagen bakade jag nougtakakor och nonstopkakor. Fenix fick smaka en nonstopkaka och den föll honom verkligen i smaken, roligt, eftersom det var till honom jag bakade dem!
Henkan har varit här och spacklat idag, snart så är spacklingen klar, tapeten får vänta till efter jul-
Nu är middagen intagen och Fenix och Daniel tittar på tåget Thomas och Corona ligger i gymmet.

Bus med Vanessa





Tomteluvan på





Nougatkaka

Fenixs nonstopkakor



Trött tjej tar en vilostund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0