Söndag

I morse åkte vi ut till mamma och pappa på landet och lämnade Fenix. Vi grattade mamma på födelesedagen med paket. Vi andra skulle in till norrtälje på en högmässa.  Det var en vanlig högmässa men dem läste upp Cecilias namn som avliden. Efter högmässan gick vi alla och åt lunch på G, jättegott som vanligt!
Fenix är kvar hos mormor och morfar och jag pratade nyss med mormor och allt går toppenbra! Jag har gjort klart tårtan tills ikväll. Vi ska fira mamma här hemma med middag. Daniel föräldrar och bror kommer oxå. Ska snart börja förbereda middagen oxå!

Utanför kyrkan

Myser med pappa









Lunch på G






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0