Snö!

I morse vaknade Fenix straxt efter sju. Han fick krypa ner under mitt täcke och så fick han sin välling. Vi låg kvar en liten stund och tittade på  Tåget Thomas.
Vi klädde sedan på oss och gick en liten sväng med Embla medans Corona fortfarande sussade sött. När vi kom ut fick vi se att det kommit snö och Fenix undersökte snön på alla sätt och vis!
Vi mötte farmor vid brevlådan på vägen hem och Fenix ville följa med henne hem en stund och det fick han.
Corona vaknade straxt efter att jag kommit hem, hon fick då frukost och sedan åkte vi och handlade lite.  Corona har nu somnat om och om en stund kommer Tina med lilla Leo samt hundarna. Ska väl hämta Fenix om en stund så han får busa med Leo en stund!


Snöig promenad

Vad är det här?

Av med vanten för att känna ordentligt


Hm, en hund......

Snart når jag

En liten bit till bara

Nu så

Vart tog hunden vägen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0