Pepparkaksbak

I dag kom Carina och Casper hit och bakade pepparkakor. Det var meningen att grabbarna skulle f busa på lekrymden men det var stängt idag så då fick det bli lite bak istället. Carina hade med sig roliga pepparkaksformar i form av traktorer, motorcyklar och hjullastare. Fick adressen till hemsidan där dem säljs, måste skaffa lite roliga formar till Fenix oxå. Var inne på sidan nyss och det finns mycket skoj där!  Fenix var toppenglad över att kunna göra traktorer och hjullastare, pojkarna var dock mest roade av att busa omkring och inte baka men några pepparkakor vart tillverkade i alla fall.
Efter bak och bus fick pojkarna kika på bärgaren-filmen en stund innan Casper och Carina åkte hem. Casper ville inte åka hem och Fenix ville inte att Casper skulle åka, sötnosarna!
När gästerna gått vart det lubch och sean sovstund. Fenix sover fortfarande och Corona har precis vaknat och ligger och myser i min famn!
Tack för en trevlig dag!
,
Fenix bakar även en mjuk kaka


































Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack själv, casper somna halvägs hem =)

så han var tröt

2011-12-06 @ 20:40:57
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0