Onsdag

I morse åkte jag och barnen och handlade lite till kvällens middag då Jeppe och Jonte kommer. Det var egentligen meningen att Fenix skulle vara på dagis i dag och i morgon men han får vara hemma istället. Vid elva kom pappa/ morfar förbi en sväng och fikade, tittade på stora maskiner och tog en promenad, det var därför Fenix fick vara hemma, han ville ju oxå träffa morfar! Mormor jobbade idag så därför var inte hon med.
När morfar åkt härifrån så lagade vi lite lunch och nu vilar bådar barnen. Jag har pasast på att duscha och snart ska jag förbered maten. Ska bli skoj att träffa Jeppe och Jonte igen, det var länge sedan sist nu! 
I morgon ska vi till Carina, Kimmo och Elvira, det är därför Fenix får vara hemma imorgon oxå!
Det är mysigt att ha honom hemma oxå. 15 timmar på dagis i veckan räcker, jag skulle inte vilja ha honom där mer. Nu när jag ändå är hemma så vill jag ju passa på att mysa och busa med honom oxå, inom sin tid så börjar jag ju jobba igen och då blir det mindre tid med barnen, lika bra att passa på nu!

Julbock som last?

TRött tjej på väg för att handla i sin  nya overall

Shopparkungen

Tittar på tv med morfar

Corona hos morfar

Promenad






Kommentarer
Carina Ohlsson

ja det skulle vi kuna för då blir pojkarna nog glada =)

2011-12-28 @ 17:52:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0