Onsdag

På onsdagsmorgonen var Fenix feberfri och hur pigg som helst så han fick gå till dagis.
Jag lämnade honom med dem andra barnen ute på gården och sedan gick jag och Corona in  och hade utvecklingssamtal på dagis. Fenix skötte sig bra och det var inga problem alls. Han ligger lite före dem andra i hans ålder i talet och han gör sig väldigt förstådd och bildar långa meningar. Är det något lilleman kan så är det att prata, han kan prata öronen av vem som helst! Väldigt roligt men ibland när han lägger sig för att vila så är det ganska så skönt att få vila öronen! Som sagt, inga bekymmer på dagis, han leker, lär och busar precis som barn ska!
När vi var klara där åkte jag hem och städade av lite snabbt innan jag och Corona åkte till Jenny och lilla Alexander. Linnéa var sjuk så hon och Marie höll sig hemma. Lena och Carl-Philip dök dock upp. Det vart smaskigt fika med både glögg, pepparkakor, lussekatter och smörgåsar! Barnen låg på golvet och studerade varandra, det är så roligt att se hur dem iaktar varandra!

Corona och Alexander








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0