Middag

I går eftermiddag kom Jeppe och hans son Jonte hot och åt tacomiddag. Jeppe var hundvakt åt Sassa vilket Embla tyckte tyckte var trevligt, dem två busade och kom överens väldigt bra!
Fenix är fortfarande inne i sin kram- och pussperiod och idag var det Jonte som var utsedd till hans kramobjekt. Jonte var inte lika sugen på puss och kramkalas men det brydde sig inte Fenix om alls utan klättrade upp på Jonte och tog sig ett par kramar, hihi! Det är så skönt med båda barnen att dem inte är blyga. Fenix har nog aldrig varit blyg, vi får se, det kanske kommer. Corona verkar inte heller bry sig så mycket om att hamna i någons knä som hon inte känner. Som sagt sådant kan ju snabt ändras men jag hoppas det håller i sig!
Efter middagen vart det fika med bullar och kakor som jag bakat och som blivit kvar efter julen, dem fick även  med sig en påse hem, skönt att få lite plats i frysen igen!


Bus med Corona

Middag





Embla och Sassa

Hos Jeppe



Klappa hundarna

Tvångskram!



 2 kort som Jepe tog


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0