Måndag

Då var det måndag igen. Idag har vi en lugn hemmadag, så skönt! Jag och barnen tog en morgonpromenad med Embla i kylan. Det var riktigt kyligt ute idag. Det har blivit is på vattenpölarna och Fenix var väldgt intresserad av detta fenomen, hihi så söt! Han stod på knäna vid varje vattenpöl och skulle titta nära på isen.
När vi kom hem fick Corona lite gröt och sedan vart det bus och lek. Efter lunchen somnade båda barnen så nu har jag lite tid för mig själv. Har städat av lite här hemma och tvättat.
Tand nummer 2 har idag kikat fram på lilla Corona, så söt! Hon är så duktig och är inte ett dugg gnällig när tänderna kommer, hon verkar inte ha några besvär alls än så länge! Vi ska inte ropa hej än, det är många fler tänder som ska fram men än så länge har hon i alla fall varit förskonad.
Våran lilla prins har namnsdag idag, Sven. Grattis lilla hjärtat!

Trött tjej på morgonpromenad



Håller Embla



Lilla älsklingen

Måste spana in isen





Favoritmössan

Corona myser i varma vagnen





Fenixs kök

Lagar mat

Corona somna i babysittern medans vi åt lunch, jag bar in henne i sängen där hon nu sussar gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0