Lördag

I går började vi morgonen med frukost och sedan en tur ut i skogen för att utse årets julgran. Vi hittade en lagom stor som var jättefin. Daniel får hämta hem den närmre julafton.
Vi åkte sedan in till flygfyren där vi handlade och sedan åkte vi hem igen. Mikael, Emma
och Vanessa kom hit och fikade mitt på dagen. Vanessa och Fenix busade massor, dem
har så roligt ihop. Fenix har kommit in i en riktig kram och puss ålder nu så Vanessa fick sig flera kramar och pussar,
hihi! Emma hade med sig jättefina blommor till Daniel.
På kvällen åt vi middag och farmor och farfar. Emma och Vanessa var kvar hos Mikael så dem kom oxå. Barnen fortsatte att busa till max! Dem fick presenter av farmor och farfar. Dockor, bilar, paket som lyser och godis.
Jag gick hem lite tidigare för att baka en tårtbotten, Daniel och barnen dök upp lite senare.

Trött tjej somnade påklädd på sängen innan vi ens hann ut till bilen

Bus här hemma







Fina blommor

Corona öppnar paket



Godis



Trött tjej




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0