Fredag

Då var det fredag. Båda barnen är hemma! I dag kommer nog Carina hit och fikar lite. Lojke och Gunte skulle oxå komma och fika men på eftermiddagen, någonstans där i mellan ska jag åka till norrtälje och lämna Embla till mormor och morfar, hon ska få vara där i helgen.
Daniel ska åka till Cecilias lägenhet efter jobbet och möta upp sin familj och börja köra hem saker, känns jobbigt och overkligt fortfarande.

Corona har börjat förflytta sig lite, hon rymmer ut gymmet. Hon rullar från rygg till mage och sedan från mage till rygg och vrider på sig. Så duktig och söt! Mattfransarna är tydligen vansinnigt spännande för det är dit hon vill!

Nu ska vi börja garnera pepparkaksmuffinsen med philadelphiaglasyr.





Första rullen, då kommer man ut ur gymmet

Spännande mattfransar







En rull till så kan man spana in byrån


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0