Fika

I dag kom Tina med lilla Leo hit även hundarna Tissla och Satin följde med! Fenix och Leo busade och lekte med bilar, det märks att det är två pojkar som är uppfödda med fordon, hihi! Det vart en trevlig fikastund för mig och Tina medans pojkarna busade med varandra och hundarna.
När dem åkt så åt vi lunch och sedan fick Corona gå och vila, vi får se när hon vaknar igen, hon sover antagliigen ett par timmar nu.
Fenix är inte så trött så han får nog vara vaken och lägga sig tidigare ikväll. Vi ska sätta oss i soffan nu och titta på en film tillsammans medans snön faller utanför fönstret!


Fenix leker tittut medans han sitter på pottan



Letar fram leksaker

Satin och Tissla

Fika

Pojkarna tittar på flygplan på tv:n



Spännande med snö

Leo hälsar på Corona


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0