Daniels födelsedag

När vi hade fikat klart hos Jenny så åkte vi hem, vi stannade och plockade upp Fenix på vägen.
Båda barnen vilade när vi kom hem och jag gjorde iordning Daniels tårta och lagade mat. När Daniel kom hem badade vi tillsammans då båda barnen fortfarande vilade och sedan vart det middag, kyckling och potatisgratäng. Daniel fick paket av mig och barnen och sedan kom Daniels familj samt Lojke och Henkan.
Det vart fika och tårtan var omtyckt, roligt! Jag själv tycker inte om tårta speciellt mycket så jag har lite svårt att avgöra sådant men som sagt dem tog flera bitar och sa att den var god.
På kvällen vart det mys i soffan!

Tårtan



Paketöppning

Fika

Bus med farbror

Myser i våran säng


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0