Annandagen

i går när vi vaknade på morgonen så var det strömlöst, stormen hade gjort sig påmind! Vi tände massor med ljus och även en brasa för att hålla värmen, det var supermysigt! Daniel värmde Fenixs välling på gasolgrillen. Corona vaknade ganska tidigt av att huset knakade och brakade av all blåst så hon somnade om vid halv nio igen.
Daniel gjorde mysfrukost med massa gott, han värmde till och med varm choklad åt mig på gasolgrillen oxå, han är bäst!
Elen kom tillbaka vid tio-tiden. Det vart en promenad och massa mys med barnen innan vi åkte iväg tilll gudmor Carro, Niklas, Lova och Nea. Vi vart bjudna på en supergod 3-rätters middag. Det vart massa prat och Fenix trivdes som fisken i vattnet tillsammans med två tjejer, hihi! Tack snälla för en supertrevlig kväll!   

Mysmorgon







Smaskig frukost


Promenad



Fenix äter glass hos gudmor

Niklas, Carro och lilla Corona


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0